🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هایکو- شماره ۷۴

(ثبت: 269932) خرداد 10, 1403 
هایکو- شماره ۷۴

هایکو – شماره ۷۴

شیرینی و ترشی توامان
دل را به ضعف می برد
افسوس لبانت..

In the pity of your lips
the simutaneous sour and sweet
takes my wanting to craving..

#مهدی_رستگاری
هشتم اردیبهشت ماه سال یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
بیست و هشتم آوریل ۲۰۲۲ میلادی
بداهه سرایی گروه ادبی «گنج نامه»

دفتر شعر روزگاران
۷۰۴

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا