🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عاشقان

(ثبت: 267650) بهمن 22, 1402 
عاشقان

بسمه اللطیف
عاشقان

ما عاشقان خسته این روزگاریم
کوهی ز رنج و درد را در خویش داریم

مهر و محبت را خریداریم و هر سو
جویای این گوهر به هر کوی و گذاریم

همچون نسیم تازه گم کرده راهی
در وادی تاریک وحشت رهسپاریم

یک سینه پر از عطر گل داریم و افسوس
گمگشته و سرگشته این شوره زاریم

هر جنبش ما خواهش عشق و صفا است
هر آینه در این تکاپو بیقراریم

شب ها به یاد دوستان رفته از دست
ما همدمان لاله های داغداریم

هر چند عمری رفته ما عشاق این نسل
مهدی به حسن عاقبت امیدواریم

چون شمع سوزانی که پر از درد و نور است
ما عاشقان خسته این روزگاریم

 

#مهدی_رستگاری
بیست و ششم مهر سال یکهزار و چهارصد و یک خورشیدی
هجدهم اکتبر ۲۰۲۲ میلادی

دفتر شعر روزگاران
۸۰۲

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا