🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عزیز شاعرم ای عشق

(ثبت: 210124) خرداد 1, 1398 

خوب تر از تو ندیدم به وادی شعر
آبروی ادب ، ای مُنادی شعر
وی که پادشه شعر پاک جهانی
تا همیشه بمان نذر شادی شعر

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 1, 1398

    سلام و درود بر عزیز جان طارق

    دل به دل براستی راه دارد
    خدا میداند چقدر دوستتان دارم
    یار غار و روزهای درد
    همراهم‌به هنگامیکه مورد آزار و اذیت بودم
    دلخوشی ام این بود خدا مرا تنها نگذاشته و حسین عزیز رضایی را به یاری فرستاده بود.
    بنده رایت شعر مقدس پاک را بر دوش دختر عارفه و شاعر گرانمایه پاک سرکار خانم پانته آ عسکری نهاده ام .
    بعد از من مبادا سایت را رها و دخترم را تنها بگذارید .

    سپاس از حضور گرمتان

    در پناه خدا ❤️🌿❤️🌿❤️🌿❤️🌿❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا