🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عطش…!

(ثبت: 248595) خرداد 29, 1401 

 

قمقمه‌های جنگ
بی‌نفس افتاده‌اند!
این همه جانماز آب نَکِشید
عطش، زمین گیرمان کرده است…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 29, 1401

    درود بر شما
    🌹🌹🌹

  2. فریبا نوری

    خرداد 29, 1401

    درود 🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا