🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار کرامت یزدانی(اشک)

 

هنوز سرم گیج

خوانش: 41

سپاس: 0

 

بی‌رمق افتاده‌ام

شعر کوتاه

خوانش: 92

سپاس: 1

 

از سَرِ شب

شعر کوتاه

خوانش: 162

سپاس: 3

تعداد نظر: 1

 

به کاروان بگو

شعر کوتاه

خوانش: 191

سپاس: 3

 

با خون دل

شعر کوتاه

خوانش: 197

سپاس: 1

تعداد نظر: 4

 

لرزش دستانم

شعر کوتاه

خوانش: 175

سپاس: 3

تعداد نظر: 2

 

قمقمه‌های جنگ

شعر کوتاه

خوانش: 151

سپاس: 2

تعداد نظر: 2

 

نشسته ایستاده است

شعر کوتاه

خوانش: 131

سپاس: 6

تعداد نظر: 9

 

چال شده ام

شعر کوتاه

خوانش: 186

سپاس: 2

تعداد نظر: 1

تعداد نقد: 4