🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 عهد شکنان

(ثبت: 6638) شهریور 21, 1397 

                 بنام خدا

             ” عهد شکنان “

نقاش ، روی پیکر تو سر نمی کشد
حتی کنار نعش تو ، مادر نمی کشد

گفتند : سمت کوفه بیا ؛ عهد بسته ایم
اینجا کسی به روی تو خنجر نمی کشد

خنجر که هیچ ؛ از سر اهل حرم کسی
وقت فرار ، چادر و معجر نمی کشد

اما تمام نامه ی آنها دروغ بود…
این ماجرا به یک شب دیگر نمی کشد

با قلب های سنگی و شمشیر آهنی
دیگر دلی به سوی حرم پر نمی کشد

……………………….
علی رفیعی (امید)

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا