🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غروب طلایی خورشید

(ثبت: 236299) بهمن 24, 1399 

 

آنگاه که
غروب طلایی خورشید را می نگرم
جویبار یاد تو از پشت کوههای خاطره سرازیر می شود
و جام تنهایی ام را لبریز می کند

دفتر شعرم شرح انتظار است
کجای جهان رفته ای
که دریا دریا ، جویبارِ دلتنگی
در من جاری ست

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):