🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل ناب

(ثبت: 233820) آذر 3, 1399 

 

به تمنای تو بی تاب شدن می ارزد
همنشین شب و مهتاب شدن می ارزد

قیمت بوسه اگر جان طلبی باکی نیست
از لب لعل تو سیراب شدن می ارزد

من که سر خم نکنم غیر خدا را اما
نوکر همچو تو ارباب شدن می ارزد

در ره وصل تو بسیار خطرهاست ولی
روی دستان تو سهراب شدن می ارزد

بهر دیدار تو ای گوهر دریای وجود
پنجه در پنجه ی گرداب شدن می ارزد

همچو شمعی ز فراق تو بسوزم باید
از غم دوری تو آب شدن می ارزد

شده ام شعر که یک روز بخوانی تو مرا
بر لب تو غزلی ناب شدن می ارزد

94/04/06

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درودها جناب حبیبی

    غزل واقعا ناب بود و به زیبایی سروده شده بود.

    استفاده از کلمات و ترکیبات به جا

    ایجاد فضای صمیمی بین شعر و مخاطب

    وخلاصه هرچه که یک شعر خوب نیاز داشت در این شعر بود

    هماره نویسان شادکام باشید

    💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا