🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غزل ناتمام

(ثبت: 248) آبان 28, 1394 

ساقی بیار باده و پر کن تو جام ما

بر گو خبر ز صبح و سحر کن تو شام ما

ای با خبر ز یار و دیارم نشانه ای

آور ز کوی او که دهد التیام ما

ای پیک راستان تو بگو آن حدیث عشق

اسرار عاشقان تو از آن خوش کلام ما

بر آستان حضرت جانان رسان زلطف

این کمترین تظلم و این هم سلام ما

بر این ضعف و خسته تو گاهی نظرنما

بر چهره غمین و چنان،نیل فام ما

شاید که مستجاب شود این دعای خیر

از خواهش مکرر و شاید مدام ما

صالح هزار نکته بباید نوشت تا

تکمیل گردداین غزل ناتمام ما

۱۰/۲/۹۳

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. نگار حسن زاده

    آبان 28, 1394

    درود بر شما

    بسیار زیبا بود

  2. سمانه تیموریان

    آبان 28, 1394

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا