🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فانوس

(ثبت: 247900) خرداد 4, 1401 

 

جاده، زبانِ چشم هایم را نمی فهمد
به چشم های فانوس هم
اعتباری نیست…
دست هایت را با خود
خواهم برد…

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):