🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فروغ

(ثبت: 260252) خرداد 5, 1402 

 

من دلم بند تو بود
رفتی و به کما رفت
فروغ..‌!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    خرداد 5, 1402

    مهربانو ارجمند
    زیبا قلم زده اید
    💐💐💐💐💐🌿🍃

  2. فروغ گودرزی

    خرداد 8, 1402

    ممنونم عزیزم❤️🌹🌷🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا