🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 فصل

(ثبت: 262121) مرداد 15, 1402 

.

ایمان که بیاوری
برشکوفه های بهار نارنج
هیچ خزانی
فصل خواستنم را
پر
پر
نمی زند

 

✍️#شیدا_شهبازی
📚#خوشہ_خوشہ

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مهرداد مانا

    مرداد 15, 1402

    سلام
    پرپر نمی زند ؟ یا پرپر نمی کند ؟
    شاعر دلیل خاصی برای تغییر فعل داشته است ؟

    • شیدا شهبازی

      مرداد 25, 1402

      سلام و احترام
      منظورم از پرپر زدن بی تاب بودن برای به دست آوردنش
      و این که
      اگر باورکنیم
      هیچ خزانی به باورمان نخواهد رسید
      باورمان همیشه سبز خواهد ماند

      🙏💐

  2. فیروزه سمیعی

    مرداد 16, 1402

    درودتان مهربانو شهبازی ادیب گرانقدر 🌞
    زنده باد 👏👏👏👏
    پاینده باشید و سرفراز
    ☘️🌹🌹🌹🕊️💫

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا