🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاب

(ثبت: 241617) شهریور 31, 1400 

 

لبخندت
شکوفه ی گیلاس بود
در فصل فصل زندگی
اما در من
پاییزی ابدی شد
نم‌نم‌ می بارم
از لبخندی که در قاب دلم نیست

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 31, 1400

    سلام

    بلا از چشم مستت بر حذر باد

    وجود پر مهرت غرق در شادی باد

    در پناه خدا در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا