🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قاصدک

(ثبت: 241605) شهریور 19, 1400 

 

خاطره هایت
قاصدک های پریشانند
ره گم کرده اند
و‌
در باغچه کوچک ذهنم
معلق مانده اند
گاهی پرواز می‌کنند
و تا اوج می رسانندم
گاهی
کز می کنند
گوشه‌ی روز مرگی هایم
و من تمام
پنجره ها ی گشوده به فردا را
و حجم تنهایی ام را
با طاقه های مخملین یادت
می پوشانم

#شیدا_شهبازی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا