🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قتل های زنجیره ای

(ثبت: 269581) اردیبهشت 20, 1403 

 

تا دور دست‌ها
حادثه‌ی چشمانت
پر از قتل‌های زنجیره‌ای‌ست
از اکنون
می‌برم نگاهت را

 

#شیدا_شهبازی
#خوشه‌_خوشه

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    اردیبهشت 20, 1403

    درود بانو شهبازی بزرگوار
    کوتاه بسیار زیباییست.
    قلمتان ماندگار
    سبز بمانید در سایه ی الطاف حق👏👏👏👏👌👌👌

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 28, 1403

      سلام و احترام
      به لطف خواندید
      سپاس از حضورتان💐💐

  2. طارق خراسانی

    اردیبهشت 20, 1403

    سلام و‌درود

    زیباست 🌹

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 28, 1403

      سلام و احترام
      ممنونم از لطف شما 💐

  3. صدیقه پناهنده

    اردیبهشت 23, 1403

    درود زیبا بود👏

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 28, 1403

      سلام و درودسپاس از حضورتان💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا