🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قهوه چشمانت …

(ثبت: 1810) تیر 4, 1395 
قهوه چشمانت …

خودت بگو

چند فنجان قهوه

در چشمانت ریخته ای

که هر بار نگاهم می کنی

بی خواب می شوم …

((محمد شیرین زاده))

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):