🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لبخند

(ثبت: 4861) مهر 14, 1396 

گاهی باید

چشم ها را بست

و به اولین لحظات

دویدن بر لوله های نفت

گوش دادن موسیقی وحشی قطار

فکر کرد

یا

لبخند زد به

کودکی هایی که

در صف نفت ماند

و 

برنگشت.

#مینا_امینی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):