🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 لیل و لیلی

(ثبت: 2756) آبان 13, 1395 

قرآن زیر روسری تو بود

وقتی که عشق دنبال پنجره می گشت

ای قامت هرگز ندیده!

سرو ها چگونه تو را شناختند!

چگونه ما از خواب درخت سیب بیدار شدیم!

ای قامت هرگز ندیده،

که میگویند:

صرف هر فعلی در قاموس تو ممکن است!

ممکن است صبح را گسترده تر بخواهی؟!

ممکن است؟!

آخر!

شب نشینان،

لیل و لیلی را اشتباه گرفته اند!!

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):