🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 باش

(ثبت: 2373) شهریور 12, 1395 
باش

تو که باشی
به باران و باد می شود تکیه داد
می شود
سُر خورد میان فصل ها
آزادِ آزاد

تو که باشی
بر پیشانی خاک می شود نوشت:
هرچه باداباد

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (5):