🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مادر

(ثبت: 244738) بهمن 3, 1400 

 

سلام من به مادر به روی مهربانش
به آن صورت زیبا به خنده ی لبانش
به دلسوزی های او سلام به خوبی هایش
خدا کند همیشه دور شود غصه هایش
وقتی ناراحت هستم دوای درد من است
در سختی و بیماری او در کنار من است
پخش شد مهر و محبت در آن قلب زیبایش
سلام من به مادر به روی مهربانش

شعر از:حانیه رضاپور

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    بهمن 3, 1400

    سلام بر پدر و مادر گرامی و درود بر شما باد زنده باشید

  2. طارق خراسانی

    بهمن 3, 1400

    سلام حانیه جان

    چه خوب از عزیز ترین موجود سخن گفته ای
    آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا