🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 معلم

(ثبت: 247478) اردیبهشت 13, 1401 

 

می برم سوی کلاس
سبدی از گل ها
می‌نویسم رویش
جمله هایی زیبا:
«مثل خورشید گرم
بر سرم می تابی
داری نوری زیبا
تو مثل مهتابی
ای معلم جانم
مهربان دل ها
دوستت می دارم
در تمام دنیا.»

 

 

 

 

نظرها 15 
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 13, 1401

    سلام و درود

    عالی ست آفرین

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌿

  2. فریبا نوری

    اردیبهشت 13, 1401

    درود حانیۀ عزیز
    🌺🌺🌺

  3. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 13, 1401

    احسنت حانیه جان
    عید فطر هم بر شما مبارک
    نماز و روزه هایت قبول
    🌺🌸🌷❤️🌿🌿🌿

  4. طلعت خیاط پیشه

    اردیبهشت 14, 1401

    احسنت عزیزم
    احساسی بسیار زیبا در شعرتان جاریست
    لذت بردمشادکام باشید👏🌺🌺

  5. مرداد 5, 1401

    سپاس از حضورتان 💐💐💐💐لذت بردم

  6. محمدعلی رضاپور

    فروردین 1, 1402

    سلام دختر عزیزم
    تولدت مبارک
    سال خوب و خوش و پر برکتی برایت آرزومندم.
    ❤️😍

  7. مهدی سیدحسینی

    تیر 4, 1402

    درود بر شما
    🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا