🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مامان

(ثبت: 264899) آبان 1, 1402 

 

مامان چه مهربونه
قصه برام می خونه
چشاش دوتا ستاره
که نور ازش می باره
وقتی خونه نباشه
خونه صفا ندارد

مامان جون عزیزم الهی زنده باشی
دلم میخواد همیشه خوشحال شاد باشی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):