🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مهدی جان

(ثبت: 267974) اسفند 5, 1402 

 

سلام بر امام آسمانی
کوه صبرومهربانی
*******
رسیده جشن و شادی
رسیده ماه شعبان
*******
بوی خوش مهدی جان
میرسد از آسمان
*******
همه جا زیبا شده
نیمه شعبان شده
*******
بهراد حجتی_۹۶
🌸🌸 نیمه شعبان 1402🌼🌼

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا