🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مجنون ترین بید …

(ثبت: 1887) تیر 12, 1395 

آنگونه دوستت ميدارم

كه خبر دار نشوي

آنگونه مي بوسمت

كه احساس نكني

پنهان مي شوم

در تمامِ جغرافياي تنهاييت!

خدا

الفباي بودنم را

با اولين حرف نام تو آغاز كرد

مهم نيست بشناسي ام

يا حتي برايم خطي بنويسي

گاهي در خيابانِ نگاهت

رهگذري باشم

كافيست!

راز مرا تنها…

گنجشك ها مي دانند

و حادثه ي عبورت را جيك جيك كنان، خبر مي دهند

تو!

هرگز مرا نخواهي شناخت

و من !

مجنون ترين بيد كوچه ي تو

باقي مي مانم!

((محمد شیرین زاده))

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):