🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرکز زندگی

(ثبت: 268286) اسفند 21, 1402 
مرکز زندگی

بسمه اللطیف
مرکز زندگی

ای شمیم رنگ و بوی تازه گلزارها
در دل نبض پر از شوق همه دیدارها

نام تو پر کرده کل لحظه های عمر را
در طنین بی شمار مستی تکرارها

عشق تو گردیده بی شک مرکز این زندگی
گرد تو تنظیم گشته گردش پرگارها

یاد تو شد رشته تسبیح کل فکرها
مهر تو شد جوهر و اصل تمام کارها

عشق تو چندان گرفته قوت ای دلدار که
بشکند در هم تمام قامت دیوارها

مهدی از عشق تو در شب همچنان شمعی فشاند
نور فانوس غزل را در شب بیدارها

شمع چون خورشید شعرم در طلوع از این غزل
در شکسته در عروض و قافیه هنجارها

 

#مهدی_رستگاری
بیست و سوم شهریور سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
غزل سرایی گروه ادبی «ادیبانه»

دفتر شعر روزگاران
۲۶۱

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    اسفند 21, 1402

    گرد تو تنظیم گشته گردش پرگارها

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    لذت بردم🍃

    • مهدی رستگاری

      اسفند 22, 1402

      درود و سپاس فراوان بانوی ارجمند. لطف تان پاینده🌹

  2. حمید گیوه چیان

    اسفند 21, 1402

    درود مهدی جان
    بسیار زیبا بود
    وجود و قلمت سبز
    شاد و سلامت باشید👏👏👏👏🌺🌺🌺

    • مهدی رستگاری

      اسفند 22, 1402

      درود بر شما حمید جان دوست داشتنی. همیشه لطف دارید🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا