🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مرگ

(ثبت: 5046) آبان 26, 1396 

مرگ 

می تواند در تو راه برود

بخنداندت

بگریاندت

و یا 

به روشهای گوناگون

تو را به آغوش بکشد

تنها کافیست

در را 

باز کنی

و

برای او

دست تکان بدهی.

#مینا_امینی