🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 مه

(ثبت: 261148) تیر 5, 1402 

 

مه آلود شدم
سرِ جاده معلوم نیست
تهِ جاده هم

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سیاوش آزاد

    تیر 5, 1402

    سلام امید که راه یابیم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا