🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 موازی

(ثبت: 257627) فروردین 19, 1402 
موازی

 

عمود نمی شود
نگاهمان
بر خطی از احساس
در گذریم ما
بی امید تلاقی
اندوه جاده های موازی
را سر می کشیم

#شیدا_شهبازی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1402

    سلام دخترم شیدا جان
    خطوط موازی گاهی لازم است مگر یکی اشتباهی کند و دیگری راه بندانی را با خطوط عمودی خود بوجود آورد.
    این راه بندان عین عشق است
    خود خود دوست داشتن است
    ولی به تو حق می دهم که یکی باید سنگ زیرین آسیاب شود.
    کوتاهِ زیبا و پر از نکته ای است.

    در پناه خدا 🌱🌹🌹👌👌👌👌👌🌹🌹🌱

    • شیدا شهبازی

      اردیبهشت 14, 1402

      سلام و درودسپاس از حضورتان
      شادکام باشید💐🙏🙏🙏🙏
      ممنون از لطف شما

  2. سیدمحمدرضا لاهيجی

    فروردین 19, 1402

    عمودِ نگاهمان
    بر خطی از احساس در گذر!

    سر می‌کشیم بی امیدِ تلاقی
    بی کیِ اندازه
    اندوه بی‌شمارجادهٔ موازی را!

    #شیدا_شهبازی

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا