🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 میل و کاموا

(ثبت: 253377) آذر 3, 1401 

 

میل و کاموا در دستانم
و این روایت ادامه دارد
یکی از زیر
یکی از رو
می بافم نگاهم را به او…

 

 

 

 

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 3, 1401

    درود بر شما بانو گودرزی گرامی🙏👏👏👏💐

  2. مهربانوی عزیز
    درود بر شما
    ❤️❤️❤️

  3. فریبا نوری

    آذر 3, 1401

    یکی از زیر
    یکی از رو
    می بافم نگاهم را به او…

    درودها فروغ گودرزی عزیز
    🌷🍃🌷

  4. زهرا آهن

    آذر 3, 1401

    درود بر شما مهربانوی گرامی

    بسیار زیباست🌺🌸

    چشمه ذوقتان همیشه جوشان🙏🍃🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا