🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نادر شاه

(ثبت: 267086) دی 26, 1402 

 

آن گونه که نادر از هند تاراج گرفت
مرا چین گیسویت در امواج گرفت

بیچاره منم که از جواهرات قلبم
برق تیغ چشم های تو باج گرفت

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 26, 1402

    آن گونه که نادر از هند تاراج گرفت
    مرا چین گیسویت در امواج گرفت

    بیچاره منم که از جواهرات قلبم
    برق تیغ چشم های تو باج گرفت

    سلام و درود

    آفرین
    چه عنوان زیبایی نادرشاه!!

    در پناه خدا چون خورشید در آسمان ادب ایران بدرخشید.. 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا