🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 گریه ی خونین

(ثبت: 267330) بهمن 7, 1402 

 

کبوتر برایم خون گریه می کرد
تمام کوه بیستون گریه می کرد

دل لیلایی عشاق شعرم
شبیه قلب مجنون گریه می کرد

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 7, 1402

    کبوتر خون برایم گریه می کرد
    در و سقفِ سرایم گریه می کرد

    دل لیلایی شعرِ نگاهت
    شبِ غم، با نوایم گریه می کرد

    درودتان

    در پناه خدا 🌱🌹🌹🌹🌹🌹🌱

    • سجاد فرهمند

      بهمن 7, 1402

      سلام و سپاس هر دو باهم عزیزم.

      بسیار زیبا سرودید دوست ادیبم🌹🌹❤❤🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا