🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نان

(ثبت: 255005) دی 25, 1401 

 

دست بردم بر نانی
تا کنم نانوا را خوشحال
بی خبر از این که نانوا
نان ها را کرده بود حراج…!

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 25, 1401

    سلام

    یک حال خوب در این شعر است
    قصد خرید به شادی فروشنده
    در صورتیکه فروشنده به شادی مشتری جنسی را رایگان می بخشد

    درود بر شما

    در پناه خدا🌿👏👏👏👏🌿

    • فروغ گودرزی

      دی 25, 1401

      سلام بر شما
      سپاس از نظرتون استاد

    • فروغ گودرزی

      دی 28, 1401

      درود بر شما و سپاس از نگاه و نظر ارزشمندتون استاد

  2. جواد مهدی پور

    دی 25, 1401

    💐🙏👏👏👏
    سلام و درود

  3. سلام و درود تان

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا