🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نذر داریم بیایی

(ثبت: 5790) فروردین 18, 1397 
نذر داریم بیایی

نذر داریم بیایی

ولی ای کاش نیایی

همه ی صلح و صفایی

ولی ای کاش نیایی

راه این شهر نه هموار

که بس پست و بلند است

حجت حقّ خدایی

ولی ای کاش نیایی

گر به پای تو رود خار

نیرزد دیدار

تو یَل کار گشایی

ولی ای کاش نیایی

ترسمت نیش زنند

عقرب و افعی خویان

تو به صد درد دوایی

ولی ای کاش نیایی

رادمردی که کند

با تو وفا اینجا نیست

دافع رنج و بلائی

ولی ای کاش نیایی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 19, 1397

    سلام بر جناب رضایی 

    قبل از هرچیز باید بگویم وقتیداشتم شعر را تایید می کردم بنا به عادتم  آن را خواندم  و چشمانم بارانی شد 

    همه دروغ می گویند

    ما خیلی چیزها را باور می کنیم ولی در پس پرده توافق ها شده و ما سر کاریم 

    واقعا ظهور آقا جز زجر و اندوه برای شان چه دارد ؟

    عازم سفرم گفتم عرض ادبی کرده باشم  

    در پناه خدا 

  2. درود بر شما ، زیبا و دلنشین سروده اید. اجرتان با آقا و مولایمان.

  3. بی نام

    اردیبهشت 31, 1397

    گر به پای تو رود خار

    نیرزد دیدار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا