🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 نگاه تو

(ثبت: 247744) اردیبهشت 27, 1401 

 

نگاه تو
مثل باد بهاری بر من وزید
تا روزگاران رفته را به یاد آورد
اما من
حدیثی جز اندوه نداشتم
که برای تو قرائت کنم
یا چون شاخه گلی که هدیه آورم

آیه های من برای تو بیگانه بود
اینگونه سوره جدایی ما تفسیر شد

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (1):