🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۰۳

(ثبت: 239928) خرداد 30, 1400 

 

بوی گندم می‌دهد
–شانه‌هایت!
سبب‌ساز تمام بی‌خوابی‌هایم،
خشکسالی دست‌هایت
از نان انداخت مرا…

#فاطمه_عسگرپور

 

 

 

 

نظرها
  1. بداهه ای تقدیم شعر زیبای شمابزرگوار
    می سرایی
    اشعار کوتاه کلام
    به مه شعر شما
    من دارم سلام
    🌺🌺🌺🌺

  2. طارق خراسانی

    خرداد 30, 1400

    سلام

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا موفق باشید🌿🌹🌹🌹🌿

  3. مسیب عبدلپور

    تیر 11, 1400

    احسنت

    👏👏👏👏👏👏👏

  4. دارا صادقی

    تیر 12, 1400

    سلام

    عالی بود

    موفق باشید

    👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا