🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هاشور ۰۰۶

(ثبت: 240104) تیر 4, 1400 

 

آرزوی “من” بود،
اما “او”،،،
دنبال آرزوهای خودش رفت!

#فاطمه_عسگرپور (آهو)

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    تیر 4, 1400

    سلام‌ 04

    موفق باشید

    در پناه خدا 🌿🌹🌹🌹🌿

  2. درودتان بانوی هنرمند
    عاشقانه هایتان مستدام و قلمتان زرین🌷🌹🌹

  3. مسیب عبدلپور

    تیر 11, 1400

    درودتان

    هاشور زیبایی بود

  4. دارا صادقی

    تیر 12, 1400

    سلام

    عالی بود

    موفق باشید

    👏👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا