🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی امین غلامی
تاریخ تولد: 1403/05/09
جنسیت: مرد
شهر: بروجرد
بیوگرافی:

امین غلامی ملقب به (شاعر کوچک)
بعضی چیزا بعضی ادما رو نمیشه داشت...
فقط میشه یواشکی دوسشون داشت...
یواشکی دوست دارم 😉

آخرین اشعار امین غلامی

ته تنهایی…

امین غلامی 06 اردیبهشت 1403

 

من به تنهایی خود داشتم عادت.

سایر

خوانش: 33

سپاس: 3

تنهایی…

امین غلامی 05 اردیبهشت 1403

غرق تنهایی خود بودم که.،

که نگاهم افتاد.

سایر

خوانش: 31

سپاس: 3

پریشان…

امین غلامی 04 اردیبهشت 1403

 

پریشان حال آن موی پریشانم.

شعر کوتاه

خوانش: 39

سپاس: 2

تکه نان…

امین غلامی 03 اردیبهشت 1403

 

تکه نانی به دستش دادم.

سپید

خوانش: 30

سپاس: 2

خدایا نگاش کن…

امین غلامی 02 اردیبهشت 1403

 

خدایا نگاش کن چجوری میادش.

ترانه

خوانش: 46

سپاس: 3