🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 هق هق باران

(ثبت: 267614) بهمن 20, 1402 

 

شاپرک رقص تو زیباست ولی غم دارد
گل افسرده ملاقات تو را کم دارد

زود رفتی که بلرزد قفس از تنهایی
خشت خامی است که تنها گله از بم دارد

می‌دمد یاد تو هر صبح کمی بر سر من
ته این روز غروبی است که ماتم دارد

خط به خط هر نفست مانده به روی لب من
بعد تو داغ لبم طعم جهنم دارد

تو بزن صاعقه را هق هق باران با من
ابر پربار بهاری هوس نم دارد

 

•┈✾~محمدرضا زادهوش~✾┈•     ‌‌‌‌ ‌‌‌

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا