🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 غنچه‌های بغض

(ثبت: 263957) شهریور 28, 1402 

 

تلخی این غصه‌ها در قصه پنهان می‌شود
خشکی هر قصه‌ای با گریه جبران می‌شود

در دل شب می‌گذارم سر به راه فاجعه
ناله‌های بادها پیوسته توفان می‌شود

رنج تنهایی مترسک را به آتش می‌کشد
فصل‌های فاصله این‌جا نمایان می‌شود

حجم تاریکی به ما وقتی تبسم می‌کند
در سکوت مزرعه آغوش آسان می‌شود

غنچه‌های بغض را بر گونه جاری می‌کنم
شانه‌های تشنه هم یک اشک مهمان می‌شود

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    شهریور 28, 1402

    تلخی این غصه‌ها در قصه پنهان می‌شود
    خشکی هر قصه‌ای با گریه جبران می‌شود

    در دل شب می‌گذارم سر به راه فاجعه
    ناله‌های بادها پیوسته توفان می‌شود

    درود بر شما

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👏👍🌿

  2. سینا دژآگه

    شهریور 30, 1402

    سلام و عرض ادب جنب زادهوش عزیز
    چه غزل متین، زیبا و خیال‌انگیزی! درود بر شما.

    فقط یک مورد به‌نظرم رسید. اگر در بیت واژه‌ی «توفان» را به‌معنای «باد و باران شدید» به‌کار گرفته‌اید، باید به‌صورت «طوفان» نوشته شود. ابوالحسن نجفی در کتاب «غلط ننویسیم» املای صحیح دو واژه‌ی طوفان و توفان را شرح داده است.

    زنده باشید🌸🌺🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا