🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همسایه ی دریا

(ثبت: 249299) تیر 25, 1401 

 

کاش معجزه هم بند نگاهت میشد
کاش دلواپسی از عشق تبسم میشد
کاش دریا همسایه ی خورشید میشد
بعد از آن هم نفسی گرم به صحرا میشد
کاش دریا هم درگیر عواطف میشد
با نگاهی دل عشاق ، ربوده میشد
کاش احساس ، هوایی میشد
در پس شهر قدم میزد و عاشق میشد

 

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا