🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 همسفر

(ثبت: 247743) اردیبهشت 26, 1401 

 

اشک هایم بند نمی آید
وقتی روزهای شیرین با هم بودن
در خوابم می آید

در جنگل خاطره ها
یاد تو
در میان شاخه ها می وزد
و من برگِ زردِ بی سرانجامی
که به خاطره ای تلخ تر بدل می‌شوم
در دستان باد سرد پاییزی

ای همسفر ،
به یاد گذشته ی تلخ و شیرین مان
مسافری سرگردانم
با کوله باری سنگین از اندوه
در جاده ی ناکجا.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):