🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 واژه

(ثبت: 257978) فروردین 14, 1402 

 

لو رفته واژه های ناب شعرم
هر کس به نام خود میزند
عاشقانه هایم را…!!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    فروردین 14, 1402

    سلام

    کوتاه زیبایی ست
    عاشقانه هایت خب دزدیدنی ست
    همیشه عاشقانه بگو

    در پناه خدا 🌱❤️👌👌👌👌👌❤️🌱

  2. فروغ گودرزی

    فروردین 14, 1402

    درود استاد
    سپاس از نگاه تان
    در پناه خدا شاد باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا