🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 وصل

(ثبت: 257257) اسفند 23, 1401 

 

از خودم می برم
به تو وصل می شوم
ندانم کاری نیست
رنج تنهایی رسیده به لبم..‌!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اسفند 23, 1401

    🌹🌷🌹

  2. طارق خراسانی

    اسفند 23, 1401

    سلام و درود

    کوتاه بسیار عالی ست.

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • فروغ گودرزی

      اسفند 23, 1401

      سلام استاد
      ممنون از همراهی تون

    • فروغ گودرزی

      اسفند 23, 1401

      سلام استاد
      ممنون از همراهی تون

  3. مهرداد مانا

    اسفند 23, 1401

    سلام
    سه ضربه ی جدا و مکمل در شعر کوتاه معمولا هست که به نظرم خوب رعایت کردید

    • فروغ گودرزی

      اسفند 23, 1401

      سلام ودرود بر شما
      ممنونم که مرا خواندید
      مهرتان را قدر دانم بزرگوار

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا