🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پاییز عمر

(ثبت: 233671) آذر 8, 1399 

:
باید
به جایی از تقویم بروم
که هیچ کس
فصلی برایش انتخاب نکرده

جایی که درخت ها
به امیدِ بهار بخوابند

زمستان
این فصلِ غم آلوده
هیچ وقت به پای انتظارم
سبز نشد !

#رسول_مسعودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

نقدها
  1. درودها بر شما

    شعر خوش حس بود و اما به لحاظ فرم نارسا

    اگر به جائی می خواهد برود این شعر که تقویم فصلی برایش انتخاب نکرده باشد

    پس اسم بردن از فصل ها

    و اینکه در آن فصل ها چه باشد و چه نباشد

    با شروع شعر در تضاد است و ارتباط عمودی شعر از نظر محتوا از دست می رود

    نکاتی باریک تر از مو اینجا است که اگر رعایت نشود

    شعر از میزان ادبیت اش کاسته می شود

    و با توانی که از این قلم سراغ دارم ، می دانم که از پس موضوع بر خواهد آمد

    نویسان و شادکام باشید هماره به مهر

    💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا