🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 قول پاییز

(ثبت: 234137) آذر 29, 1399 

 

قول می دهم
تا پاییز بعدی
که بیایی

به وسعت قدمهایت
تمام خیابان شهر را
درختانی از کاج بکارم

تا دیگر
لابلای هیچ برگی
در گوشه خیابان
گم نشوی

#رسول_مسعودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    آذر 29, 1399

    سلام و درود
    لذت بردم
    🍃🌺🌻🌹🌸🌼🌷

  2. مهدی سیدحسینی

    آبان 12, 1402

    درود مجدد🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا