🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 بغض گلوله شده

(ثبت: 234203) آذر 30, 1399 

 

در حلقومم
راه میرود
ردپایت

پس می زند
بغض
در گلویِ گلوله شده ام

نه فریادی می زنم
نه خفقان می گیرم

انگار نمی خواهد
بترکد بغضِ لعنتی
تا بگرید
نبودنت را

#رسول_مسعودی

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. مينا امينی

    آذر 30, 1399

    سلام آقای مسعودی

    خوش آمدید به جمع شعر پاکی ها

    مانا باشیدبه مهر🌸🌸

  2. مهدی سیدحسینی

    آبان 12, 1402

    درود بر شما
    زادروزتان فرخنده 🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا