🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پدر

(ثبت: 255878) بهمن 15, 1401 

 

پدر.!
ای کوتاه‌ترین لفظ لبانم,
ای سپید مو و پیر خاطراتم,
ای چراغ زندگی امروز و فردایم.
پدر!
ای انتهای گذر از زندگی,
ای تنها دلیل باز شدن پنجره‌های قلبم,
ای آنکه خون در رگمان با نام تو جریان پیدا می‌کند,
شعر سپیدم در مقابل نام و موی سپیدت زانو به زمین زد,
تو همانی که آسمـان به اقتدارت افتخار می‌کند و زمین به پاهای خسته‌ات بوسه می‌زند…

زینب موسوی_ثمین

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 15, 1401

    سلام و درود

    میلاد امیر مومنان را به دخت هنرمند و شاعرم تبریک و تهنیت عرض می کنم

    در پناه خدا 🌱🌹🌹👌👌👌🌹🌹🌱

  2. رسول علی محمدی

    بهمن 15, 1401

    سلام درودها
    زیبابود و قابل تقدیر
    این روز باسعادت بر همگان مبارک 🙏🌹

  3. محمدعلی رضاپور

    بهمن 15, 1401

    سلام و درود
    تبریک زادروز عشق

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا