🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پرنده

(ثبت: 259228) اردیبهشت 15, 1402 

 

آری
برق چشمانت را می خواهم
به وقت،
آزادی پرنده…!

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (5):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    اردیبهشت 15, 1402

    سلام
    هر پرنده ای را نمی توان آزاد کرد
    بعنوان مثال قناری
    در کشور ما قناری زاده ی قفس است
    پرنده ای بسیار حساس به دما می باشد
    اگر دما به پنج درجه سانتی گراد برسد می میرد
    و در دمای بالای چهل درجه ریه اش می سوزد و تلف می، شود.
    مهمانی داشتیم و ناراحت از این بود چرا این پرنده در قفس اسیر شده است
    من درب قفس را باز کردم دو قناری از قفس بیرون آمدند ولی بعد از یک ساعت دوباره به آن باز گشتند..
    ولی کوتاه شما بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

  2. فروغ گودرزی

    اردیبهشت 15, 1402

    درود بر شما
    منظورتون اینه که نمیشه گفت آزادی پرنده؟
    و برای مثال مثل همین قناری ای که خودتون فرمودید؟!

    • طارق خراسانی

      اردیبهشت 15, 1402

      نه منظورم عدم آزادی نیست
      بر عکس این قناری ها باید اصلا وارد کشور نشوند و در مکان هایی که زادگاه اصلی خودشان هستند زندگی کنند و حال آنچه وارد کشور شده بعلت حساسیت این پرنده به آب و هوا باید آنان را در قفس و فضای سربسته نگهداری کرد.

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا