🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 پیانو

(ثبت: 254445) دی 10, 1401 

 

چشمانش
پیانو می نوازند و
من در نگاهش می رقصم.

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 10, 1401

    چه رقص هماهنگی

    زیباااا ست

    درود بر شما بانو گودرزی گرامی

    شادکام باشید
    💐🙏👏👏👏👏

  2. سلام
    کوتاه زیبایی بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا