🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 چشم بر راه

(ثبت: 269259) اردیبهشت 2, 1403 
چشم بر راه

بسمه اللطیف
چشم بر راه

باز هم شب آمد و من چشم بر راهت شدم
پر ز درد دوری سنگین و جانکاهت شدم

ماه را در آسمان دیدم که می تابید و من
خواستار دیدن روی چنان ماهت شدم

در سلامت نیستم دور از تو ای آرام جان
آرزومند سلامی خوش به درگاهت شدم

یاد کردم زان شب زیبا و خوبی که در آن
بوسه زن بر آن لب نالان‌ و پرآهت شدم

جسمم و روح و روانم جمله درگیر تو بود
در وجود چون بهشتت باز گمراهت شدم

شب چو فانوسی شکسته است و منم شمعی در آن
که به خاموشی دعاگوی سحرگاهت شدم

مهدی امشب در هوای دوست جان از دست رفت
در غزل من کاتب آه شبانگاهت شدم

#مهدی_رستگاری
دوازدهم مرداد سال یکهزار و چهارصد خورشیدی
چهارم ژوئیه سال ۲۰۲۱. میلادی
غزل سرایی گروه «ادیبانه»

دفتر شعر روزگاران
۱۵۳

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا